Van Geloven

Factsheet

Kernactiviteiten:
Het begon begin jaren zestig in Tilburg in Brabant toen Ad van Geloven de vele mogelijkheden ontdekte van vlees. Zijn grootste doorbraak was de introductie van de kroket in 1969. Van Geloven zoekt door de jaren heen uiteindelijk alleen samenwerking met merken en fabrikanten die de beste willen zijn in wat ze doen, waardoor het in alle categorieën de beste snacks maakt: de heerlijke saté van Hebro (overname 1992), de Nasi- en Bamisnacks van Welten (overname 1993) de frikandellen van Van Lieshout (overname 2002), de beste draadjesvleeskroketten en bitterballen van Van Geloven en de bijzondere uitvindingen van Mora (overname 2006). In 2008 lanceerde Van Geloven het merk De Bourgondiër waaronder sindsdien de lekkerste kroketten en bitterballen vermarkt worden. Allemaal merken die waarden als kwaliteit, rendement, innovatie en partnership hoog in het vaandel hebben staan
Aantal vestigingen:
Sinds de jaren zestig is Van Geloven marktleider in diepvriessnacks en heeft inmiddels een omzet van 195 miljoen euro, verdeeld over retail Nederland en België, Foodservice in Nederland en België en export. Het bedrijf telt eind 2016 1259 medewerkers verspreid over zeven locaties: Tilburg (hoofdkantoor), Maastricht, Helmond, Mol (België), Oostzaan, Wijk bij Duurstede en Cuijck.
Aantal medewerkers nationaal:
Bij Van Geloven werken ruim 1259 medewerkers waarvan 519 vrouwen en 740 mannen; 965 medewerkers hebben een contract, 271 zijn flexwerkers en 23 mensen werken interim bij Van Geloven. Om mensen ook duurzaam inzetbaar te houden, is Van Geloven voortdurend op zoek naar ontwikkelingen die hier een positieve bijdrage aan leveren. Aangezien het bedrijf met veel fysieke (productie)arbeid te maken heeft, is deze aandacht vooral van belang binnen de thema’s veiligheid en gezondheid. Voor wat betreft gezondheid ligt de verantwoordelijkheid in eerste instantie bij de medewerkers, denk aan goede voeding en voldoende bewegen. Het is aan hen om hun eigen verzuim in de gaten te houden en maatregelen te nemen om gezondheidsproblemen te voorkomen. Op de werkplek is het aan het bedrijf om hier scherp op te zijn. Het inzetten van ergonomische hulpmiddelen, hef- en tiltrainingen, het inschakelen van een fysiotherapeut, een bedrijfsarts, een actief arbobeleid en veel aandacht voor veiligheid moeten klachten zo veel mogelijk voorkomen.

Informatie

Organisatie en activiteiten:
Van Geloven biedt klanten een uitgekiend assortiment lekkere, kwalitatieve en verantwoorde snackproducten met een goed rendement. Onder het assortiment vallen twaalf sterke merken. Onze vertrouwde snacktoppers - zoals de Mora KipKorn, De Bourgondiër draadjesvlees kroket, de Van Dobben rundvlees croquet, de Souflesse kaassoufflé, de Ad van Geloven kroket, de Van Lieshout frikandel, de Laan bamihap, de Willie Dokter gehaktbal, de saté van Hebro, de Welten Bami Oriëntal en de Kwekkeboom kroket - zijn favoriet in de markt.
Missie:
Mensen blij maken en verrassen met heerlijke snacks: dat is onze missie. We willen de favoriete snackspecialist zijn en blijven van consument en professional. Lekker, betrouwbaar, bereikbaar en betaalbaar. Thuis en buitenshuis. We zijn trots op onze producten en dat merkt u aan alles. Tegelijkertijd houden we van eenvoud en pragmatisme: gewoon doen, met beide benen op de grond en beloftes waarmaken. Zo blijven we slagvaardig, snel en efficiënt.
Bedrijfsfilm:

Factsheet

Recente vacatures van Van Geloven

Hieronder vindt je een aantal van de meest recente vacatures die door dit bedrijf zijn gepubliceerd. Klik op de vacaturetitel om een uitgebreide beschrijving van de vacature te bekijken.

Deel dit bedrijf