Partner in Pet Food

Partner in Pet Food (PPF) is een innovatief, toonaangevend Europees huisdiervoederbedrijf dat merkproducten voor huisdieren en eigenmerkproducten voor detailhandelaren produceert.

Veel van onze klanten vinden dat het kiezen voor de juiste voeding een van de belangrijkste taken van de eigenaar is. Daarom biedt Partner in Pet Food het meest uitgebreide assortiment honden- en kattenvoer.

Partner in Pet Food is een belangrijke speler op de markt voor dierenvoeding, met een aantal merken dat de consument kent en waardeert. Ons eigen productassortiment is verkrijgbaar op de nationale en internationale markt. Met onze producten streven we ernaar om de verwachtingen van steeds veeleisender huisdiereigenaren te overtreffen. Tegenwoordig is het voor veel huisdiereigenaren een absoluut vereiste – zoals dat ook voor mensen geldt – om hun huisdier de beste voeding voor te zetten. Het voer is dan ook met veel zorg en expertise vervaardigd van hoogwaardige grondstoffen, die zorgen voor een gevarieerd en gezond dieet. Partner in Pet Food biedt dit aan in alle segmenten. Bekijk ons assortiment en kies uw favoriete voeding!

Contact informatie

Adres: Afrikastraat 24
Postcode: 6014 CG
Stad: Ittervoort

Meer over Partner in Pet Food

Partner in Pet Food in het kort

Hoofdvestiging
Budaörs, Hongarije
Andere vestigingen
Partner in Pet Food is met 9 fabrieken actief in:
  • Hongarije
  • Nederland
  • Tsjechië
  • Slowakije
  • Polen
Medewerkers

+/- 1.500 medewerkers

Kennisgebieden
  • Diervoedingsindustrie

Organisatie en activiteiten

PPF is tot stand gekomen via een reeks overnames tussen 2000 en 2006 door het Nederlandse bedrijf Provimi en heeft sinds 2007 haar hoofdkantoor in Hongarije.

In 2009 werd een nieuwe CEO en managementteam aangenomen, dat sindsdien met succes het bedrijf leidt. In 2011 werd PPF verkocht aan Advent International, een van de grootste en meest ervaren wereldwijde private equity-investeerders, die de groei heeft helpen versnellen door investeringen te ondersteunen om de productiecapaciteit te vergroten en nieuwe productinnovaties op de markt te brengen, zoals alupouches en alucups.

In 2015 verkocht Advent de PPF aan Pamplona Capital Management, een op groei gerichte private equity-onderneming met diepgaande sectorkennis. Sindsdien heeft het bedrijf zich gericht op voortdurende innovatie en ontwikkeling van nieuwe producten, geografische expansie en premiumisatie.

Het bedrijf heeft ook verder geïnvesteerd in single-serve-producten en de ontwikkeling van nieuwe merken. Hoewel de meerderheid van de productie eigenmerkproducten voor detailhandelaren zijn, vergroot het ook het marktaandeel van zijn eigen merken, zoals PreVital, Dax, Propesko en Nutrilove, een trendmanagement verwacht te blijven bestaan.

Een fundamenteel principe om te zorgen voor productinnovatie is een voortdurende ontwikkeling, een diep begrip van marktbehoeften en portfolio-optimalisatie. Het leven van een dier is altijd aan het veranderen. Om de verschillende leefstijl- en voedingsveranderingen bij te houden, ondernemen ze hun eigen onderzoek, volgen ze FEDIAF (Fédia tion Européenne des Industries des Aliments pour Animaux Familiers) en werken we ook nauw samen met verschillende veterinaire instellingen om een ​​stap voor te blijven. Dit is om onze filosofie te waarborgen: het aanbieden van een breed scala aan gezonde huisdiervoedingsproducten aan onze klanten.

Missie

PPF biedt de beste kwaliteit / prijsverhouding op de markt voor onze klanten. Het leveren van een product van uitstekende kwaliteit is de verantwoordelijkheid van al onze medewerkers. Alle medewerkers zijn getraind en toegewijd aan het kwaliteitsbeleid, dat garandeert dat de producten voortdurend aan de verwachtingen van klanten en consumenten voldoen of deze overtreffen.

Kwaliteit is een topprioriteit in de selectieprocedure van leveranciers. We kiezen onze partners via een degelijke verificatieprocedure en hun prestaties worden continu bewaakt tijdens de relatie.

De productiefaciliteiten van PPF zijn gecertificeerd volgens verschillende internationale normen.

Visie

De petfoodindustrie ziet steeds meer dezelfde voedseltrends als die van mensen die het dieet van mensen beïnvloeden, waarbij eigenaren steeds hogere kwaliteit eisen voor hun geliefde dieren. Voor volledige voeding op een monodieet (het dier eet alleen voedsel voor huisdieren) moet de industrie volgens de hoogste normen werken. Als onderdeel daarvan is het belangrijk om hoge veiligheidsnormen in te voeren om bijvoorbeeld informatie over de herkomst en volledige traceerbaarheid door het productieproces te kunnen verstrekken.

Het management “loopt voorop” door altijd de kwaliteit op de agenda te houden en hun persoonlijke steun te geven aan initiatieven die zijn ontworpen om voortdurende kwaliteitsverbeteringen te bewerkstelligen.
PPF ontwikkeld en verbeterd voortdurend haar systemen en normen om de hoogste kwaliteit en productveiligheid te waarborgen doorheen de volledige waardeketen.

Werken bij Partner in Pet Food

Onze uitgebreide kennis van de fabricage van hoogwaardige producten en onze efficiënte klantenservice, danken we aan onze gemotiveerde en gespecialiseerde medewerkers. Met kernwaarden als integriteit, openheid en eerlijkheid, hebben PPF-medewerkers een onderneming opgezet die zal bloeien en waar nodig evolueren, om in te spelen op de voortdurend veranderende wereld van dierenvoeding.

Bij PPF besteden we zorgvuldig aandacht aan het motiveren en opleiden van onze medewerkers. Dezelfde serieuze aandacht voor details werkt door in onze teams, die in hun werk dezelfde ethiek toepassen om ervoor te zorgen dat honden en katten met onze producten de best mogelijke voeding krijgen, hun hele leven lang.

Geen vacatures gevonden

Niet direct jouw ideale vacature gevonden?

Doe een open sollicitatie! Dan kijken we samen naar jouw wensen en mogelijkheden.